CONCURS: O lume mai plină de tandrețe cu Lila

Nu e un secret pentru nimeni că sunt mare fană a ciocolatei. Milka, în mod special, deși a fost o vreme când nu ne-o prea permiteam (mai țineți minte când produsele care veneau din UE erau foarte, foarte scumpe, pentru că noi nu eram membri ai Uniunii Europene? Eu mai țin minte, iar ciocolata adusă din țările membre costa mult mai mult decât acum). Din fericire, de când ne-au inundat supermarket-urile, am găsit ciocolată Milka și la 2,99 lei – acum 10 ani ăsta ar fi fost un vis frumos!

În perioada sărbătorilor (dar nu numai acum), văcuța mov Lila ne încurajează să fim mai tandri cu cei dragi. Și tot ea ne face “sarcina” asta mai ușoară, punând în vânzare pachete promoționale cu mai multe tipuri de ciocolată Milka (cu biscuiți Lu, cu biscuiți Oreo etc.). Aceste pachete conțin și câte o cană simplă, albă, dar îmbrăcată într-un pulovăraș tricotat, foarte simpatic.

Special types of Milka chocolate 󾇠󾥺⛄

Posted by Denisuca.com on Sunday, December 13, 2015

Eu am primit deja o cutie de-asta de la părinții mei, un cadou de Moș Nicolae total neașteptat, că am, totuși, 33 de ani, dar care a venit atât de la fix, încât m-a făcut să plâng de emoție/bucurie. Așa că vreau să vă dau și vouă ocazia să faceți pe cineva la fel de fericit, numai că… pentru gestul vostru, primiți și voi o cutie.

Am, așadar, un singur premiu de oferit la acest concurs, iar premiul constă în două pachete promoționale Milka, unul pentru voi și unul pentru persoana căreia vreți să i-l oferiți. Ca să câștigați, lăsați-ne un comentariu la acest articol, în care să îmi spuneți ce ați vrea să citiți mai des pe un blog de familie: întâmplări “din casă”, rețete culinare, mâini îndemânatice & how to? Ori, dacă aveți alte idei, sunt binevenite.

Și mai am o condiție: să fiți fani ai paginilor de Facebook Familia Bârgău și, opțional, pagina blogului Denisuca.com. Dacă vreți doar, asta din urmă. winking

milka fii tandru

Ca și pe blogul meu, concursul se încheie în data de 19 decembrie, ora 23:59. A doua zi aleg câștigătorul și îl contactez, iar în ziua următoare, respectiv 21 decembrie 2015, pornește coletul spre el sau ea. Succes!

Mai jos am copiat povestea văcuței Lila, pentru că mi se pare foarte interesantă și chiar nu știam că Milka vine de la Milk și Kakao, credeam că e milk “dus” la feminin. Citiți-o, dacă vă place ciocolata.

Povestea văcuței Lila și a ciocolatei Milka

Preţuim ciocolata pentru gustul său deosebit şi pentru că ne “împinge” la tandreţe. Philippe Suchard, un pasionat ciocolatier elvețian, care și-a propus să facă ciocolata accesibilă tuturor, și-a deschis prima ciocolaterie în 1825. În 1901 s-a născut legendara marcă Milka – o tabletă de 100 de grame învelită în hârtie mov, cu un peisaj alpin și o văcuță.

Numele a fost creat prin alăturarea a două cuvinte esențiale pentru produs: milch (lapte) și kakao (cacao). De atunci, tot mai mulți oameni s-au îndrăgostit pur și simplu de “cea mai fină ciocolată cu lapte din Alpi”.

Văcuța mov, Lila, a fost creată în 1972 și de atunci a devenit unul dintre simbolurile de marcă cele mai iubite și mai celebre din lume. Lila este atât de populară încât în unele țări copiii colorează văcuțele în culoarea mov.

Culoarea mov este elementul vizual cel mai puternic al ciocolatei Milka, fiind înregistrată ca marcă cromatică. Mov înseamnă Milka, iar Milka înseamnă mov. Este o nuanță exclusivă, special concepută, o culoare deloc obișnuită.

Ca o curiozitate: movul Milka trebuie să acopere cel puțin 60% din suprafața ambalajului produselor Milka. Gustul fin este atuul cel mai de preț al ciocolatei Milka și principalul element de diferențiere a mărcii. Această experienţă îți trezește natura tandră, deoarece “fericirea se instalează atunci când ciocolata începe să se topească în gură”.

Alpii au fost întotdeauna un element crucial al identității mărcii Milka, iar laptele din Alpi este dovada calității și motivul pentru care Milka are gustul cel mai fin. Alpii nu sunt doar locul de proveniență a laptelui, ci mult mai mult decât atât: lumea magică a Alpilor reprezintă valorile, emoțiile și senzațiile asociate cu marca Milka.

UPDATE: Câștigător este comentariul cu nr. 3, al lui Raul.

Din fericire, aici am lăsat site-ul Random.org să-și facă treaba, nu a mai trebuit să trec prin chinul de a ALEGE eu pe cine să premiez. Sper să nu fie cu supărare, fiți tandri și iubiți-vă mult!

16 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge